Wist je dat ... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marieke Izelaar - WaarBenJij.nu Wist je dat ... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marieke Izelaar - WaarBenJij.nu

Wist je dat ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

31 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een Ares Dames 1 gebruik, de wist-je-datjes, informatie geven die niet of nog niet meer ruimte in beslag neemt dan hoogstens een paar regels, maar wel leuk is om te vertellen en te weten. Kortom one-liners die ik kwijt wil, maar niet precies weet hoe ik deze anders moet weergeven dan in wist je dat vorm. Het kan zijn dan ik er tijdens mijn trip meer bij voeg omdat ik meer behoefte tot one-liners ontwikkel
Daarnaast is dit een gelegenheid om te zeggen dat ik weer meer foto's op mijn picasaweb.google.com/mariekeizelaar heb geplaatst. Verzoekjes van Angelique en Yvonne ingewilligd:)

Maar dan nu de wist je dat...

De vrouwelijke Amerikanen vaak dikker en vaker dik zijn dan de mannen?

De mensen in New England vriendelijker zijn dan in Vermont en New York?

Bijna alle wegen Memorial voor het een of ander zijn?

90% van de memorials voor oorlogsveteranen van een of andere oorlog zijn?

5% van de memorials voor de Holocaust zijn opgericht?

De overige 5 voor andere oorlogsslachtoffers?

Ik eruit zie als duo pennoti (waarom kleuren mijn benen nooit gelijk met mijn armen???)?

Phoenicia, New York, een bikerdorp is? (allemaal mannen met lang, grijs haar en vrouwen met een verrookt gezicht)

De bediendes in restaurants je zo snel mogelijk weg willen hebben? De rekening komt (bij wijze van) al als je nog maar één hap in je mond hebt.

Amerikanen absoluut NIET kunnen rijden?

Het me een verademing lijkt als ik mijn bord weer eens leeg kan eten?

Een jacuzzi in je kamer echt heerlijk is?

Het hier meestal heeeerlijk weer is?

Ik naast drie miljoen eekhoorns ook 2 stinkdieren en 1 vos gezien heb?

Mama een pain in the ass is met midgetgolf?

Fastfood het enige echt goedkope voedsel is
en na dag 3 al je strot uit komt?

De Wendy’s net zo smaakt als de Mac Donalds en dus ook dag 1 al je strot uit komt? (tnx voor de tip Eliza…!)

Het testluchtalarm hier al om 8.30 (!!!) AM getest wordt?

Obama de anti-christ is? (tenminste volgens een man die ik gesproken heb)

Je ontzettend veel beenruimte hebt in de Amtrak-trein?

Het warme weer in LA weer wennen is na San Fran?

Er erg veel hertjes in west Amerika zijn?

Hotwire echt een geweldig systeem is om aan goedkope hotels te komen?

Het erg slecht gaat met Nederland? (volgens een man in Denver)

Je een pil kunt ophalen in Den Haag waarmee je zelfmoord kunt plegen? Depressief persoon: 'Knock-knock Balkenende, ik ben mijn leven zat mag ik een pil?' Balkenende: 'Natuurlijk, hier issie!' (volgens dezelfde man uit Denver).

Het gras in het stadion van de Denver Broncos aangelegd is naar Nederlands systeem?

Wij in Europa altijd geweldig gras in het stadion hebben?

Kirk (Gilmore Girls) veel voorkomt in reclames?

Er eekhoorns in Denver rondhupsen die kijken alsof ze elk moment je hoofd afbijten of anders je infecteren met een dodelijk virus?

Deze eekhoorns je blijven volgen tot dat je ze afschud met geweldige schijnbewegingen?

American Football niet echt heel interessant is om te zien omdat ze om de gooi een pauze inlassen?

De Chearleaders niet eens een menselijke toren maakten?

  • 31 Juli 2009 - 16:43

    Eliza:

    Tsja, Wendy's... Volgens mij heb ik niet het advies gegeven om daar daadwerkelijk te gaan eten, whaha. Trouwens, nog geen Mr. Hankey in je burger ontdekt? Enjoy!

  • 07 Augustus 2009 - 20:34

    Angelique:

    Leukleukleukleukleuk....ik snap het wel hoor, die leuke mannen. Bedankt voor deze toetjes...verder ook genieten van de rest natuurlijk he ;-)

  • 19 Augustus 2009 - 09:58

    Nicolette:

    Jajajajaja ze is ons nog neit vergeten... prachtige wist je datjes ;)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 November 2009

Hulp

14 November 2009

Peruaanse kinderen

05 November 2009

Duizelingwekkende Hoogtes

09 Oktober 2009

Manu Jungle

19 September 2009

Tarray, een andere school
Marieke

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 22100

Voorgaande reizen:

08 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

Mijn tweede reis

01 Juli 2009 - 22 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: