Missen en niet missen - Reisverslag uit Blakeslee, Verenigde Staten van Marieke Izelaar - WaarBenJij.nu Missen en niet missen - Reisverslag uit Blakeslee, Verenigde Staten van Marieke Izelaar - WaarBenJij.nu

Missen en niet missen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Juli 2009 | Verenigde Staten, Blakeslee

Nu ik voor een half jaar weg ga, zijn er natuurlijk een groot aantal dingen die ik moet en ga missen, 2 bruiloften, veel verjaardagen, pepernoten, sinterklaas, afstudeerfeestjes en uiteraard nog veel meer.

Daar tegenover staat echter een groot avontuur, dat al een begin gemaakt heeft. Zo ben ik nu met Simone en mamma weg uit Washington, in een klein gat dat zichzelf Blakeslee noemt, maar niet meer is dan een snelweg. Het hoeft ook gelukkig niet meer te zijn dan een tussenstop. Washington is nu dus over en voorbij. Maar daar heb ik ook al veel gedaan. Zo was er de wedstrijd Haiti-Grenada en US-Honduras voor de soccer Gold Cup. Beide eindigden ze in een 2-0. Daarnaast ben ik met Sander meegeweest naar zijn kantoor (studio NOS). Dat was wel leuk om te zien, veel kleiner dan ik verwachtte.

Ook de standaarddingen zijn de revu gepasseerd; het witte huis, het capitool, shoppen in Georgetown en nog een aantal standaardtoeristendingen.

Alvast gefeliciteerd jarigen, newly weds en alle anderen.

Keep u posted!

ps. foto's staan op picasaweb.google.com/mariekeizelaar

• 12 Juli 2009 - 10:25

Kees:

We hebben Sanders reportage van de begrafenis van Michael gezien. Leuk is dat. Een bekende zo voorbij te zien komen. Ik ben net terug uit Polen en Oost Duitsland. Wat een contrasten allemaal. Veel plezier on the road met Simone en mamma. Kus K

• 12 Juli 2009 - 12:57

Nynke:

Hey,leuk die foto's, vooral die huizen die je dan erg van de film herkent zeg maar. Lijkt me een aparte stad om in te wonen. Misschien een saaie stad? Weet ik niet. Ben heel benieuwd hoe je NY vindt tov Washington. Vind US toch wel leuk geloof ik. Tot later.

• 15 Juli 2009 - 19:17

Mama:

Hi marieke,

Jij bent aan het zoeken naar een boek in de Yale Libary, terwijl ik je een berichtje stuur vanuit de bieb. Grappig om dit zo te doen. Vandaag nog naar Hartford nadat we naturlijk eerst een Yale sweater gaan scoren.
    Liefs, mama

• 16 Juli 2009 - 11:46

Yvon:

Hej!

Echt super leuk om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt!
    Ik heb nog een foto-opdracht á la Schotland voor je...zoek de meest lelijke en/of dikke Amerikaan! hihi Kunnen we vergelijken wie de ergste zijn...Schotten of Amerikanen! :P

Heel veel plezier met je mams en Simone en ik hoop nog veel van je te mogen lezen!

x Yvon

• 19 Juli 2009 - 19:56

NAMKJE:

Leuk, al je belevenissen te kunnen volgen. Jammer dat jullie niet op het trouwfeest van Helena en Keimpe konden zijn, het was een super feest! Beppe heeft nog met Keimpe op de dansvloer staan swingen, er komen nog wel wat foto's je kant op! Geniet van je reis en een dikke kus.

NaMKJE EN jAN