Het begin - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marieke Izelaar - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marieke Izelaar - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

01 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag is de reis die een half jaar zal duren begonnen. Na door een hele grote groep uit gezwaaid te worden, stapte ik in het vliegtuig. In dat vliegtuig zat ik 'gezelig' naast een erg dikke man die uit Litouwen kwam en heel veel van kletsen hield, zelfs als ik mijn koptelefoon opzette en naar het scherm staarde! Na Che part 1 en 2 en het begin van Peter Pan werd eindelijk de landing ingezet en kon ik weg bij praatgraage Litouwse man uit Baltimore die NIET te verstaan was! Hoe kun je in hemelsnaam zo slecht Engels spreken als je al hier al drie jaar woont????

We waren veilig aangekomen. (er zijn dus ook nog airbussen die in de lucht blijven en dalen wanneer dat moet!) Nu kwam de gevreesde douanecontrole, vingerafdrukken en de hele rattaplan! "What's your purpose for visiting the US? For how long are you staying? What is your job back home? You are a student, how are you paying for this? How many money do you have with you? O, your staying with relatives" En de stempel werd geplaatst! Wat een creepy man was dat!

Gelukkig liep de rest een stuk voorspoediger, Jacoba en Nynke wachtte op me en we konden direct naar de auto. Het was een beetje druk op de weg, maar dat vond ik niet erg, kon ik om me heen kijken. Wat zijn de bomen hier ontzettend hoog! Ik had get gevoel dat ik in een futuristische Lord of the Rings zat, die door het Entenbos ging!

Eenmaal aangekomen kon ik bijkomen en spelen met Nynke en Ids, rennen en strijkkralen maken, erg leuk:)

Nu is het haast al weer bedtijd, merk wel dat ik een lange dag heb gehad. Keep U posted!

  • 02 Juli 2009 - 05:51

    Yvon:

    Heej!

    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen!
    Echt leuk dat jij ook zo'n site hebt (en ik neem aan bijhoudt :P hihi)
    Heel veel plezier!!!

    x

  • 02 Juli 2009 - 06:26

    Jean Paul :P:

    Hey dame!

    Blij om te horen dat deze airbus wel normaal geland is .. Have fun travalling and meeting lots of new people! En bijhouden die reisverslagen! Ben benieuwd naar je avonturen!
    Dikke kus je neef X

  • 02 Juli 2009 - 07:38

    Manon4:

    Heee Meis!!

    Geweldig verhaal..Hah lekker zo'n vieze kerel naast je int vliegtuig. Ben blij dat dat ding wel in de lucht bleef hangen ;)
    Have fun daar en ik ben nu al jaloers op je LOTR-Verhaal!!

    Liefs

  • 02 Juli 2009 - 08:35

    Eliza:

    Heey!
    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen en de reis hebt mogen delen met zo'n fantastische reisgenoot! Zal vast (beide) komen door dat gelukspoppetje, haha. Veel plezier in Washington en ik kijk uit naar alle andere verhalen!

    Kus,
    Eliza

  • 02 Juli 2009 - 09:11

    Metsje:

    Leuk om al een eerste verslag te lezen. Goed om te horen dat jij denkt dat je engels toch nog beter is dan van je reigenoot. Heb je toch nog wat geleerd op Sprengeloo.
    Verwen Ids en Nynke maar lekker met aandacht, dan kunnen wij dat zaterdag een beetje overnemen.
    Is het daar lekker warm of valt dat wel mee.

    Liefs en tot snel, Mama

  • 02 Juli 2009 - 11:22

    Nicolette:

    heee Mariek! Stap 1 is genomen; je bent er! Nu gaat er een groot avontuur beginnen.. Spannneeeenndd!! En het ergste begin heb je dus al gehad, dus de rest zal wel "meevallen" ;)!

    Veel plezier en doe voorzichtig!

  • 02 Juli 2009 - 16:55

    Shelley:

    Hee Mariek,

    Je bent er!! fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen na al die drama's met die vliegtuigen. Nou meis, geniet ervan en tot je volgende verslag!

    X!

  • 02 Juli 2009 - 19:23

    Attje:

    Hoi Marieke,

    Je avontuur is begonnen. Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent. Nynke en Ids laten je al niet met rust. Geniet van het gezelschap en natuurlijk van Washington DC. Doe ze de hartelijke groeten en een dikke hug.
    Liefs, Attje

  • 03 Juli 2009 - 12:04

    Angelique:

    Of ik jaloers ben!
    echt wel...

    Geniet van al die leuke, mooie, vervelende, gekke, abnormale, bijzondere, spannende dingen.

    maar boven alles
    Have Fun!!!!

    kijk uit naar je volgende LOTHR stories.

  • 03 Juli 2009 - 14:09

    Kees:

    He Marie,
    Leuk om te lezen. Ik hoop je zo te kunnen blijven volgen. Ik ga nu in de richting van Litouwen. Kijken of ik ook van die gekken tegen kom in Polen.
    Kus, Ki

  • 03 Juli 2009 - 22:23

    Nynke:

    hahaha, dat jij zo'n man moet treffen, en dattie dan door blijft praten als jij met je koptelefoon opzit: geweldig die amerikanen
    zul je nog wel meer tegenkomen!
    leuk om te lezen, veel plezier

  • 03 Juli 2009 - 22:40

    Nynke:

    hahaha, dat jij zo'n man moet treffen, en dattie dan door blijft praten als jij met je koptelefoon opzit: geweldig die amerikanen
    zul je nog wel meer tegenkomen!
    leuk om te lezen, veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 November 2009

Hulp

14 November 2009

Peruaanse kinderen

05 November 2009

Duizelingwekkende Hoogtes

09 Oktober 2009

Manu Jungle

19 September 2009

Tarray, een andere school
Marieke

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 22099

Voorgaande reizen:

08 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

Mijn tweede reis

01 Juli 2009 - 22 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: